- 0
- 1
Elevrådet ga utemøbler
Motiv: I 1991 ga elevrådet ved Varteig ungdomsskole fem solide bord med benker til skolen sin. Her er styret i elevrådet ved utemøblene. Fra venstre: Henrik Eilertsen, Siri Bergerud, Anne Elisabeth Hansen og Jon Arild Sigvartsen.
Sarpsborg Arbeiderblad kunne fortelle om gaven. Elevrådsleder Jon Arild Sigvartsen sa at elevrådet hadde et overskudd fra salg av skolegensere, og man hadde tjent på salg av juice. Egentlig hadde man tenkt å kjøpe møblene, men det viste seg å bli for dyrt. I stedet ble møblene laget av fem elever ved skolen.
Sted: Skolen.
År: 1991.
Fotograf: Dagfinn Johansen, SA.
Eier: Varteig Historielags Fotosamling.
Bildenummer: VHF.2026-00067.
Sarpsborg Arbeiderblad kunne fortelle om gaven. Elevrådsleder Jon Arild Sigvartsen sa at elevrådet hadde et overskudd fra salg av skolegensere, og man hadde tjent på salg av juice. Egentlig hadde man tenkt å kjøpe møblene, men det viste seg å bli for dyrt. I stedet ble møblene laget av fem elever ved skolen.
Sted: Skolen.
År: 1991.
Fotograf: Dagfinn Johansen, SA.
Eier: Varteig Historielags Fotosamling.
Bildenummer: VHF.2026-00067.
Stemmer (0)
Stemmer til nå : 0,0
Din stemme :
Bruker
Publisert Fredag 26 Juni 2026
av admin
Egenskaper
Bildeplassering på kart
EXIF metadata
IPTC metadata
Nøkkelord
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer